Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zone de agatat curve din Timisoara
05-04-2007, 03:31 PM
Zone de agatat curve din Timisoara
Strazi , cluburi, baruri ?

[Image: l2.gif]
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
08-20-2007, 07:32 PM
RE: Zone de agatat curve din Timisoara
pai strazi ar fi iesirile din oras : calea lugojului, aradului, sagului + str demetriade , gara de nord. cluburi de noapte sint prin tot orasul, enumar cateva mai cunoscute: pueblos, la bamba, no mercy, eros, exclusiv si lista poate continua.. singurul bar despre care stiu ca se pot agata curve este el torero din p-ta unirii. cam atat Wink

Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume.  
Gabriel José García Márquez  
Find all posts by this user
05-27-2008, 03:41 AM
Salutari Smile
Cu ce sa incep ... sunt mai "incepator" in aceasta practica, si asta m-a cam dus la un blocaj psihic/complex de inferioritate. Una peste alta, am decis sa-mi bag pwla si sa ma duc la prostituate. Sunt student in TM, am masina, asa ca in seara asta (luni), am zis ca ma bag la o raita sa studiez piata, eventual un oral mic. Partea nasoala e ca acasa nu pot sa le aduc, si parca mi-e cam aiurea sa ma duc la ele (ma refer la anunturi). Bun, am plecat de acasa si timp de vreo 2 ore jumate am cautat (20.00 - 22.30) prin:
-> Calea Aradului (de la intersectia de la Mall pana la sensul giratoriu dupa REAL)
-> Calea Lipovei (de la intersectia de la Mall pana in Dumbravita)
-> Calea Buziasului (De la Martirilor colt cu Rebreanu pana la sensul giratoriu de la AEM)
-> Gara de Nord (am trecut doar prin fata)
-> Padurea Verde (pana la intersectia ce duce la aeroport)